Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

σε ερωτεύομαι...

Το πρώτο σου άγγιγμα.. το πρώτο μας φιλί .. η πρώτη φορά που κάναμε έρωτα….

Σε ερωτεύομαι.. κάθε στιγμή που περνάει ..

Σε ερωτεύομαι όταν μου μιλάς κοιτόντας με στα ματια...

Σε ερωτεύομαι όταν σε κρατώ σφικτά αγκαλιά…

Σε ερωτεύομαι όταν με κοροϊδεύεις που διαβάζω πολύ ..

Σε ερωτεύομαι όταν μου στέλνεις μηνύματα στο κινητό για το τι κάνεις…

Σε ερωτεύομαι όταν μου τηλεφωνείς τα ξημερώματα να μου πεις να σηκωθώ απ'τον καναπέ όπου με πήρε ο ύπνος για να παω στο κρεβατάκι μας και μου λες ''καληνύχτα''…

Σε ερωτεύομαι όταν ανακατεύεις τα μαλλιά μου ενώ ξέρεις πως με τσαντίζει να μου πειράζουν τα μαλλιά...

Σε ερωτεύομαι γιατί είσαι ότι πιο όμορφο στην ζωή μου αυτά τα 2 χρόνια…

Σε ερωτεύομαι γιατί η μαγεία σου με πλυμμηρίζει...

Σε ερωτεύομαι γιατί ακόμη και όταν δεν είμαστε μαζί σε νιώθω δίπλα μου…

Σε ερωτεύομαι γιατί 2 χρόνια τώρα έχεις κάνει την ζωή μου μοναδική..

Σε ερωτεύομαι γιατί τα λόγια και οι πράξεις σου μου δείχνουν πως είμαι ο ΕΝΑΣ   για σένα, κάνοντας με πανΕΥΤΥΧΗ...


Σε ερωτεύομαι… κάθε στιγμή που περνάει ακόμα πιο πολύ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου